MusicPlayer

Friday, April 22, 2011

Exam

Salam..
Berpadanan dengan tajuk entri ni, sekarang minggu peperiksaan bagi saya dan rakan2 seangkatan. Untuk kami yg bergelar pelajar tahun 3, exam sudah bermula seawal 18 April 2011 lagi. (paper sy start 19hb). Pelajar tahun lain, sekarang study week. Good Luck semua.

Hmm...1001 ++ rasa yg menerpa. yg penting bkn rasa mau study. Langsung tidak! tidak ada kerisauan untuk menghadapi exam, 1st paper, masuk dewan exam, rs mahu keluar meninggalkan paper kosong begitu sj, aduh..apa kejadian ini..
Terasa diri semakin pelik. saya bukan saya lagi. habis siapa? haha

By the way, pagi tadi 2nd paper, Artificial organ. Kawan2 cakap, soalan sgt susah, tak dapat jawab. kalau sudah mereka katakan begitu, apatah lagi saya, jasad shj berada di dewan, fikiran sudah terbang ke rumah. semua soalan yg sy lihat tidak nampak soalan lg. Aduh, rasa mahu berlari keluar sahaja dari dewan, lari dari perlis ini..
Makin tidak keruan.

Balik shj dr exm, katil destinasi utma, entah kenapa, lebih suka terperap dlm bilik. Lebih2 lg sejak masuk thn 3 ni, udara bilik ini pun sudah jadi bau saya. Mujur saja wangi. haha koya!




No comments:

Post a Comment