MusicPlayer

Friday, April 22, 2011

Sanah Helwah

Assalamu'alaikum

Semalam..
si kawan ini post di status FB nya "~~22 :))"
ahah, aku pam bha pulak itu, tp bule ka buat2 ndak tau? haha..sori ar sha..kunun2 mo ku wish jam 12am tepat 22 April 2011. hehe
Rupanya umur ko bertambah lagi, semakin usia meningkat semakin bertambah tanggungjawab yang perlu dilunaskan. kan kann?
huhu akhirnya aku jugak kali yg paling lambat wish, tp tiak pa, still aku igt, (si Arin tiba2 tanya bah td, tu yg aku baru perasan aku blm wish plk.) haha, tambirang jak mo wish jm 12, alih2 betiduran sama nota2 ku yg aku pn xtau apa ku baca. Kalau teda orang paksa, naa..tedala kali aku study (terima kasih kepada yg memaksa).

Sanah Helwah, Happy Birthday buat kawan ku ini.. SARINAH BINTI JAMIL. Semoga Allah memberkati umurmu, moga dimurahkan rezeki dan ditetapkan langkah di jalanNya. Ins
yaAllah, Ameen.

Dulu...
kawan2 ku time sekolah dulu selalu kasi nyanyi ni lagu tem b'day ku,
sekarang..
aku kasi sama ko la plk. hehe nyanyi macam lagu happy birth
day tu ar..^^

"Happy birthday to u..
u born in da z0o..
like da monkey & kangar0o..
and da monkey is u..."

hehe gurau-gurau seja ar..lama suda ndak b'mesra-mesraan kn. :B
Good Luck exam ya!

2 comments: