MusicPlayer

Thursday, October 11, 2012

Untukmu Sahabat

Untukku dan untukmu..



Aku pernah SETIA,
tapi DIDUAKAN


Aku pernah PERCAYA,

tapi DIKHIANATI



Aku pernah MENCINTAI,
tapi DISAKITI

Aku pernah MEMILIKI,
tapi akhirnya KEHILANGAN

Aku pernah JUJUR,
tapi DITIPU

Aku pernah BERHARAP,
tapi harapan itu cuma SIA-SIA

Ada yang berkata,

Lebih baik kita menunggu orang yang tepat,
Daripada menghabiskan waktu dengan orang yang salah



Lebih baik kita tidak boleh bersentuhan tangan,

Tapi cukuplah kita bersentuhan HATI

Lebih baik Kita tidak boleh keluar berdua,

Tapi cukuplah kita bertemu dalam DO'A.


Dan, 
Simpan CINTA itu untuk yang HALAL bagimu.

Walau bagaimana pun,
Semuanya terletak pada keputusan kita,

Mudah untuk berkata, yang merasa jua menanggung derita.
Iya, Dia jua yang Lebih Mengetahui..

Salam Santun Dari Sahabatmu

Ana: c,p & e. :)


No comments:

Post a Comment