MusicPlayer

Sunday, July 8, 2012

Facebook

Assalamualaikum..

Facebook- lebih dikenali sebagai fb adalah benda paling famous sekarang. Dalam sehari tak sah kalau tak buka fb kan. Siapa yang tiada akaun fb? 1 dalam sejuta mungkin..
Termasuk lah saya..

Cuma saja bergantung pada kita untuk menggunakan fb itu ke arah mana dan bagaimana.
Saya tidak suka apabila terpampang komen dan status yang entah apa.

"Mornink all !! :) Ada orang tuuuu..semalam...mau berkenalan dengan saya, bukan saya sombong ye, tapi dah tidur semalam. merajuk dah dia.. kontek la saya 013-xxx2345 :))"

"Apa kes pulak la ex aku ni call2 aku sekarang. malas aku nak layan. kalau aku ok, aku jawab la, kalau aku bad mood sorry la yerr. Harap aku tak berpaling.. :)"

Apa kes ler...
Pening tengok. Biarlah tengok fb dijamu dengan benda-benda bermanfaat, peringatan yang menggentarkan hati akan Kekuasaan Sang Pencipta.
Makanya, mari kita limit kan siapa kenalan kita di fb, page apa yang kit like dan subscribe. Ingat, banyak sangat tengok benda lalai akan melemahkan jiwa. :)

Moga Kuat melawan cinta kepada dunia.

Ana: Sebenarnya mau share something kat fb tadi. Tapi nak pergi MATIN pulak. hehe

No comments:

Post a Comment